Notícies a Catalunya

PxC celebra la seva Diada en un clima d'eufòria preelectoral al Vendrell

20/04/2015

El Vendrell | Redacció.- Avui s'ha celebrat la Diada de Plataforma per Catalunya (PxC) en un clima d'eufòria preelectoral al Vendrell (Baix Penedès) amb una afluència massiva de gairebé 500 militants i simpatitzants procedents de tot Catalunya en un ambient festiu, lúdic i familiar. L'acte ha tingut lloc a l'Àrea d'Esbarjo de Tomoví en plena natura i ha servit per a un millor coneixement entre la gran família que és PxC i un intercanvi d'impressions entre els seus membres. Ha consistit en una trobada a l'aire lliure amb un dinar, atraccions per al més petits i encabat s'ha tancat l'acte amb un parlament dels principals dirigents del partit.

En primer lloc i en representació dels més joves ha intervingut Sandra Encinas, cap de llista per Òdena (Anoia), que amb molta il·lusió ha manifestat que se sent molt recolzada per aquesta gran família política de cara a triomfar el 24 de maig i orgullosa d’afegir-se al nombrós grup de regidors de PxC que sortirà d'aquestes eleccions municipals.

Robert Hernando, secretari general de la formació, regidor i cap de llista per Igualada (Anoia), ha parlat sobre temes organitzatius i ha felicitat a tota la militància per la gran feina que s'està duent a terme a tots els nivells, augurant un gran èxit per al centenar de candidatures que es presenten arreu del territori.

El president del partit i candidat a l’alcaldia de Barcelona, Xavier Simó, ha felicitat a la delegació del Vendrell per l’exitosa organització de l’acte i ha manifestat el seu convenciment que el moment polític actual de fi de cicle i empastifat per la corrupció política a tots els nivells, és la major garantia per obtenir uns excel·lents resultats envers la casta i ha augurat que precisament al Vendrell la victòria electoral és una fita a l’abast d’August Armengol.

L’amfitrió i cap de llista pel Vendrell, August Armengol, ha tancat l’acte agraint la nombrosa assistència i acceptant el repte del president tot declarant que la victòria de PxC sobre el quadripartit del Vendrell PSC-CiU-PP-ERC serà una realitat “guanyarem, governarem, aplicarem el nostre programa i transformarem el Vendrell” ha exclamat el regidor identitari.