Notícies a Catalunya

Gran acto de campaña de las elecciones municipales 2015

11/05/2015

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya celebra el gran acte de campanya a Rubí presentant-se com l’únic mur de contenció davant la corrupció i la islamització i amb el ferm compromís de defensar la gent de casa

Rubí | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha celebrat el gran acte de campanya en què ha presentat la vuitantena d’alcaldables que concorreran als comicis locals del proper 24 de maig.

El secretari general, Robert Hernando, ha advertit que PxC és l’únic mur de contenció davant la islamització i la corrupció.

Hernando ha manifestat que Plataforma per Catalunya manté ferm el compromís de defensar el legítim dret de les famílies i els treballadors de casa a gaudir de l’Estat del benestar que han construït durant anys d’esforç i treball.

El secretari general ha anunciat la creació d’un cens d’immigrants sense feina; la prohibició de retolar els comerços en àrab, xinès o “altres llengües alienes a la nostra cultura”; o impulsar una llei perquè hi hagi un límit d’immigrants a les escoles, que “s’estan convertint en ghettos on els alumnes locals se senten estrangers a casa”.

En clau electoral ha mostrat la seva confiança en què Plataforma per Catalunya obtingui els millors resultats de la seva història en la que serà la quarta cita en uns comicis locals.

Per la seva banda Mònica Lora, regidora per Mataró, s’ha compromès a acabar amb “tot tipus de favoritisme i prevaricació administrativa a favor dels immigrants”, mentre que August Armengol, ha sentenciat que el gran enemic de la identitat dels pobles és la mundialització, que desarrela les persones del seu llo d’origen i només beneficia els mercats.

El candidat local, Josep Maria Enguix ha aprofitat per reivindicar el sector industrial, la millora dels accessos als polígons i revifar La Riera, als voltants de la qual pretén construir un carril bici, una zona d’oci i una piscina oberta durant l’estiu.