Notícies a Catalunya

August Armengol presideix la primera reunió del nou Consell Executiu de PxC

07/09/2015

Mataró | Redacció.- Aquest dissabte ha tingut lloc a Mataró (Maresme) la primera reunió del nou Consell Executiu de Plataforma per Catalunya (PxC) sorgit del congrés ordinari del passat 4 de juliol. August Armengol, com a nou president de la formació, i alhora regidor de l’Ajuntament del Vendrell i conseller comarcal del Consell Comarcal del Baix Penedès, ha donat la benvinguda a tots els nous membres del consell.

A continuació s’ha passat a debatre els temes d’actualitat política més candents del moment i de funcionament del partit. S’ha destacat fonamentalment i s’ha donat suport al procés de confluència amb altres partits identitaris per constituir una gran força nacional, vessant en la que se seguirà avançant aquesta tardor amb diversos contactes amb forces afins.

El Consell també s'ha reafirmat en no participar en la pantomima del 27-S, considerades com unes eleccions anòmales, en el context d’un procés anòmal que no resoldrà res i només portarà a noves eleccions previsiblement a la propera primavera. També s’ha decidit no acudir puntualment aquest any a la manipulació de l'11-S com a Diada instrumentalitzada per ser el primer dia de la campanya electoral. I finalment, PxC participarà activament en la jornada del 12-O d'enguany.