Notícies a Catalunya

PxC no s'afegirà a les mesures de suport als refugiats mentre hi hagi un sol vendrellenc necessitat

08/09/2015

El Vendrell | Redacció.- August Armengol, president de Plataforma per Catalunya (PxC), conseller comarcal del Baix Penedès i regidor a l’Ajuntament del Vendrell, és el primer polític espanyol que es manifesta nítidament en contra de la nova onada d’immigració massiva. Aquest migdia a la plaça Vella davant l'Ajuntament, el portaveu del grup municipal de PxC ha anunciat davant dels mitjans de comunicació que "cap regidor de PxC no acudirà aquest dimecres a la reunió convocada per l'alcalde per acordar mesures de suport als refugiats mentre hi hagi un sol vendrellenc necessitat".

El regidor identitari declara que "mentre hi ha al Vendrell prop de quatre mil aturats, centenars de famílies cada any sotmeses al tall del submnistrament del servei d'aigua per part de l'Ajuntament per no poder pagar-la, i gent passant verdaderes necessitats que els Serveis Socials no poden atendre" i afegeix que "no podem ni tan sols contemplar la possibilitat d'admetre que arribin nous immigrants estrangers a qui se'ls vol oferir un habitatge gratuït, aigua, llum i gas gratis total, sanitat, justícia i educació gratuïtes, un salari social i tots els serveis socials a la seva sencera disposició". Des de PxC, conclou el regidor "considerem un insult i una falta de respecte a la dignitat dels vendrellencs més necessitats i més castigats per la crisi econòmica que ara l'Ajuntament vulgui portar més immigrants i mantenir-los".

Immigració, el canvi d'excusa

És evident que ja no poden entrar més immigrants amb l'excusa que vénen a pagar-nos les pensions o a contribuir al creixement econòmic, perquè això ja no s'ho creu ningú. En els darrers 20 anys han entrat a l'Estat 8 milions d'immigrants que l'única cosa que han aconseguit és una rebaixa dels costos de producció a costa d'una substancial rebaixa dels salaris i de pèrdua de drets dels treballadors, amb més atur i més pobresa. Ara, com l'excusa econòmico-social ja no se l'empassa ningú, han trobat "l'argument humanitari" per justificar les noves onades d'immigració descontrolada. Aquestes noves onades d'immigració seguiran baixant els salaris i creant més pobresa al nostre país.

Aquesta "operació psicològica" que apel·la als sentiments de la gent ens retorna al passat amb el "papers per a tots" i a acceptar noves onades massives d'immigració. L'actitud irresponsable dels dirigents polítics europeus provocarà un efecte crida sense precedents i entre els pretesos "refugiats polítics" s'hi colaran milions d'immigrants econòmics i també terroristes islamistes que posaran en perill la nostra societat i les nostres vides.

Aquestes riades d'immigrants, a més, atemptaran greument contra la nostra identitat ja que l'islamisme és una cultura incompatible amb Occident. Mentre són minoria es pleguen a les normes però extraient les majors ventatges possibles; quan comencen a ser més imposen dobles criteris, un pels musulmans i l'altre pels infidels, i; quan són majoria imposen la llei islàmica o xaria per a tots. En aquesta crisi humanitària sobta que Aràbia Saudita i els pròspers països del golf no hagin acollit ni un sol "refugiat" donada la seva proximitat cultural, religiosa i geogràfica.