Notícies a Catalunya

PxC, 21/10/2015; PxC felicita al UDC/SVP per la victòria electoral a Suïssa

21/10/2015

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Suïssa vota contra el descontrol migratori i la islamització guanyant les eleccions generals d’aquest diumenge amb gairebé un 30% de vots el Partit del Poble Suís

PxC | Redacció.- Des de Plataforma per Catalunya (PxC) celebrem la gran victòria electoral d’aquest diumenge del Partit del Poble Suís (UDC/SVP) que amb un gairebé 30% dels vots s’ha consolidat com primera força política del país.

Ha quedat ben clar que Suïssa ha votat contra la immigració i contra la islamització d’Europa. La crisi dels ‘refugiats’ que “cada cop són menys siris i menys refugiats” els hi ha fet la campanya perquè la tendència ha començat a canviar i el sentiment antiïmmigració creix a Europa. Aquesta victòria en les legislatives suïsses constitueix una gran derrota per als multiculturalistes.

Toni Brunner, líder del UDC/SVP ha declarat que “hem de fer Europa menys atractiva i enviar el senyal que no podem oferir asil ni tan sols als refugiats de guerra”.

El problema és l’islam, ja que al darrera de la paraula ‘immigració’ el que s’amaga realment és l’islam’. La immigració musulmana és la que més es tem perquè l’islam no pertany a la cultura europea i per tant no s’integrarà mai.