Notícies a Catalunya

Davant la massacre perpetrada ahir a París per gihadistes.

14/11/2015

Barcelona.- Plataforma per Catalunya (PxC) vol mostrar la nostra solidaritat i suport al poble francès que ha tornat a patir una altra autèntica barbàrie gihadista. Les erràtiques i continuades polítiques en matèria d'immigració i el bonisme perpetu amb l'islamisme els han portat a sucumbir a desgràcies i massacres com la d'ahir a París.

El Front Nacional dels Le Pen porta gairebé 40 anys avisant al poble francès que alguna cosa així podia passar en qualsevol moment, mentre els partits tradicionals francesos al servei de les oligarquies econòmiques europees miraven cap a una altra banda.

Els fets d'ahir no es poden tornar a emmarcar en un episodi més de terrorisme aïllat, és una nova batalla en una guerra a gran escala contra els valors d'occident començada fa dècades i en què un dels bàndols encara no ha estat capaç de donar-se compte que estava immers en ella. Al Kalashnikov no se’l derrota amb espelmes, manifestacions o laments covards.

Des de PxC també venim denunciant des de fa anys que això pot ocórrer de nou a la nostra nació, de fet, ja va succeir aquell fatídic 11 de març a Madrid, encara que sembla que la memòria per a alguns és selectiva o feble en el millor dels casos.

A la nostra terra l'actuació dels cossos de seguretat de l'Estat han evitat en incomptables ocasions que haguem patit de primera mà accions com la perpetrada ahir a la capital francesa. Però la pregunta és: Fins quan? Un esdeveniment esportiu, la terrassa d'un bar, un centre comercial, un concert de Rock, els que maten al crit d'Al·là és gran no tenen preferències a l'hora d’assassinar, els seus enemics, les seves víctimes, els infidels, som tots nosaltres i les nostres famílies.

Davant d’aquesta situació creiem que ha arribat l'hora d'intercanviar papers, de permutar el paper de víctimes pel de botxins. Els polítics tradicionals d'occident estan desacreditats per aquesta tasca, no ens solucionaran el problema els que ens han ficat de ple en ell.

Únicament el president rus Vladimir Putin o la líder francesa Marine Le Pen si aconsegueix d'una vegada per totes arribar a l'Elisi poden posar-se al capdavant de la defensa dels nostres valors, les nostres tradicions, la nostra societat i el que és més important, de les nostres vides i la dels nostres germans, fills o néts. Ha arribat l'hora de dir prou i donar un pas endavant.

Les dones i els homes valents de la nostra formació també portem més de deu anys denunciant que la barbàrie ens està trepitjant els talons, guanyant terreny, de vegades fins i tot de forma silenciosa i amb l'aplaudiment de la dreta liberal i l'esquerra mundialista que abraça el discurs suïcida del bonisme com un dogma de fe.

Malgrat lluitar amb tot i contra tots, no secundarem mai el discurs buit i suïcida del que creuen que és políticament correcte, seguirem ferms en el combat per allò que creiem val la pena defensar. Almenys nosaltres sí que podrem mirar als ulls als nostres fills i néts i dir-los que ho vam intentar, que vam voler deixar-los un món millor.

El nostre més sincer condol a les víctimes innocents dels atemptats d'ahir a França. Als terroristes desitjar-los que es podreixin a l'infern, a hores d'ara alguns ja s'hauran assabentat que Al·là és gran.