Notícies a Catalunya

Carta del President August Armengol

23/12/2015

Benvolgut/da amic/ga,

Per la present vull desitjar-te un Bon Nadal i Feliç Any Nou 2016. Sé que aquest últim any no hem gaudit del nivell de comunicació que hauria volgut amb afiliats i simpatitzants. Ha estat una etapa difícil, i vull agrair-te el suport que ens has donat, moral o material. No he estat mai sol en aquesta croïlla. Tot i que hem estat enmig d'una crisi política que ens ha deixat fora del debat mediàtic, 28.000 catalans ens heu donat la força a les municipals per continuar amb el nostre projecte social-identitari.

El 20-D ens ha dut un guirigai polític que impossibilita la governabilitat i a més no s’albira cap solució als problemes del país. Ara és el moment d’articular una resposta coordinada amb tots els grups d'arreu de l'Estat que vulguin treballar per la restauració de l'ordre moral, la justícia social, les tradicions del país i el nostre autèntic dret a decidir: Decidir com a poble al marge de les intromissions de la Troika i els mercats. Aquesta construcció d'un front de masses implicarà una nova moralització de l'esperit nacional, tot aplegant les organitzacions electorals, culturals o socials que ens han de permetre reconstruir el nostre model de les Espanyes en un sentit total. També ens animen a seguir endavant amb els triomfs dels partits identitaris europeus a països com Polònia, França o Hongria, que marquen el camí i anuncien que la nostra hora ja s'apropa i cal que estem preparats.

Per això, ara és l'hora d’articular la gran alternativa identitària. Catalunya és sòcia fundadora de les Espanyes i sempre ha tingut un caràcter propi que l'havien fet invulnerable a les intrusions ideològiques forasteres com el comunisme i el liberalisme, un caràcter que l'havien fet forta en la defensa del seu propi ordre i tradicions. Creiem que Catalunya ha de tornar a ser el far d'Espanya.

Nosaltres els identitaris ens oferim per redreçar el rumb de la nau. Som aquella veu que fa pocs anys va posar sobre la taula el debat de la immigració massiva i va avisar sobre el perill de l'islamisme, que ara torna a atacar brutalment Europa. Som representants dels quasi 80.000 catalans que ens van donar suport en les autonòmiques de 2010, just abans que l’ara sediciós president en funcions de la Generalitat comencés aquest parany nomenat 'viatge a Ítaca'. Per tant ara la centralitat política a Catalunya ja no la representarà un partit com Convergència, fagocitat per la seva pròpia corrupció. Tampoc la representa Unió, un grup desaparegut del mapa per la seva indefinició. Tampoc la representa un partit botifler i liberal com Ciutadans, que és incapaç d'entendre la catalanitat i la hispanitat, i només ens proposa un model cosmopolita i relativista.

La centralitat política ara mateix només té un nom i aquest és el de Plataforma per Catalunya, el partit del sentit comú al servei del poble. Per tant, et convido a treballar amb nosaltres, per tal que aquest 2016 tornem a posar de moda els nostres ideals per una Catalunya nova i alhora fidel a si mateixa.

En nom propi i en el de Plataforma per Catalunya, et desitjo que gaudeixis d’un Bon Nadal i Feliç Any Nou!

August Armengol
President de Plataforma per Catalunya (PxC)

23 de desembre de 2015