Notícies a Catalunya

La tragèdia de Roquetas de Mar demostra el fracàs de la 'integració'

26/12/2015

PxC, E2000 i PxL emeten un comunicat per denunciar el fracàs de la integració davant l'allau desproporcionada de milions d'immigrants a propòsit dels aldarulls de Roquetas de Mar

PxC | Redacció.- Una baralla entre gitanos i immigrants a la localitat d'Almeria de Roquetas de Mar ha convertit aquesta localitat en un polvorí amb incendis incontrolats en contenidors i mobiliari urbà, llançament d'objectes incendiaris contra la Guàrdia Civil, barricades a les que van calar foc, empenyent contenidors de vidre i paper cap al cordó policial resultant ferits diversos guàrdies civils i un treballador d’una benzinera propera al tractar d'impedir que els africans protagonistes dels aldarulls sostraguessin benzina; aquests aldarulls ens recorden els ocorreguts a França.

No és la primera vegada que això ocorre a Roquetas de Mar, en altre temps un municipi tranquil, de gent treballadora i honesta, i que ara s'ha convertit en un focus de conflictes en el que el 31% de la població la componen immigrants subsaharians; generant tensions socials entre els veïns i la població immigrant tot sovint poc inclinada a respectar i adoptar els nostres costums i mode de vida, provocant un gran desgast i deteriorament en la convivència als barris i ciutats, lligat a les diferències culturals i a la  voluntat d’ntegració.

El que ara ha passat sembla un calc de l’ocorregut fa set anys al barri de las Doscientas Viviendas d’aquesta mateixa localitat d’Almeria.

Davant d’aquests fets, España2000 (E2000), Partido por la Libertad (PxL) i Plataforma per Catalunya (PxC) manifesten la seva més enèrgica condemna i repulsa davant d’aquesta onada de violència; violència que evidencia una vegada més el fracàs de les polítiques migratòries permissives –dutes a terme per la classe governant fins ara a Espanya-, íntimament lligades al procés mundialista que nosaltres condemnem.

L'arribada de milions d'immigrants de forma desproporcionada i sense control a casa nostra, suposen un problema important, per més que les institucions intentin mirar cap a una altra banda. Un problema d’importants dimensions en l’econòmic, en l'àmbit social, cultural i en la seguretat ciutadana i ordre públic.

E2000, PxL i PxC reclamen a les autoritats una resposta contundent davant d’aquests fets inacceptables i es reafirmen en la seva resposta a la problemàtica de la immigració massiva, basada en el control de les nostres fronteres i repatriació dels estrangers delinqüents després del compliment de la seva condemna, repatriació dels immigrants il·legals i immigrants amb antecedents penals al seu país d'origen, a fi d’evitar el col·lapse social que estem patint.