Notícies a Catalunya

Pablo Barranco nou vicepresident de PxC

14/01/2016

De la primera reunió del Consell Executiu de l’any 2016 destaca el retorn a aquest òrgan del prestigiós empresari barceloní Pablo Barranco aquesta vegada com a vicepresident del partit

Esplugues de Llobregat | Redacció.- La primera reunió de l’any 2016 del Consell Executiu de Plataforma per Catalunya (PxC) ha servit per constatar la constant expansió de la base identitària arreu de Catalunya, tractar els diversos assumptes referits a l’organització del dia a dia i la nova manera de fer del partit.

El punt més destacat de l’ordre del dia va ser la incorporació de Pablo Barranco com a nou vicepresident del partit, cosa que va ser aprovada per aclamació de tots els membres de l’executiva. Barranco ja havia sigut secretari general del partit amb anterioritat fins l’any 2010. És un prestigiós empresari de Barcelona i domina perfectament fins a sis idiomes. El delegat local de l’Hospitalet de Llobregat, Daniel Clemente, també s’incorpora al Consell Executiu a partir d’aquesta reunió. Ambdós nomenaments hauran de ser ratificats en el proper Consell Polític, màxim òrgan del partit entre congressos.

Pablo Barranco, en la seva reincorporació a la direcció del partit i segons les seves pròpies paraules “he tornat perquè cal que caminem junts per portar la veu del sentit comú a tots els indrets de Catalunya i a totes les institucions en uns temps tan convulsos com els actuals, però també per la il·lusió que genera el projecte de confluència política amb altres forces social-identitàries d’arreu de l’Estat”.

El president August Armengol manifesta que aquestes noves incorporacions “són sens dubte un gran pas que sumat a altres que s’estan succeint ens dóna el senyal que per fi el seny està tornant a Catalunya i el poble, fart de polítics que es preocupen per tot menys pels problemes de la gent veuen en PxC l’únic paraigua que els alliberarà de la xacra de la corrupció i de la progressiva islamització que pateixen els nostres barris”.

PxC

Esplugues de Llobregat, 9 de gener de 2016