Notícies a Catalunya

Jordi Corachán indemnitza PxC després d’una querella

17/01/2016

El periodista Jordi Corachán obligat a indemnitzar econòmicament Plataforma per Catalunya després d'una querella. Imatge obtinguda de Gramenet 2.0.

Santa Coloma de Gramenet | Redacció.- Jordi Corachán, periodista de Santa Coloma de Gramenet i editor del blog d'informació local Gramenet 2.0, ha arribat a un acord pel qual ha indemnitzat econòmicament a la formació política Plataforma per Catalunya (PxC) després de greus injúries i calúmnies publicades. El periodista també s'ha compromès a rectificar alguna informació que va publicar al seu moment.

PxC creu que Jordi Corachán, que anteriorment havia treballat a El Periódico de Catalunya o a la revista Interviú, es va posar presumptament al servei de diferents formacions polítiques durant l'anterior mandat municipal . El seu objectiu era suposadament desgastar PxC a força de rumors, mentides i opinions sense fonament. Plataforma per Catalunya vol deixar clar que rebutja aquest tipus de periodisme subjectiu, difamatori i que ratlla constantment en la injúria i la calúmnia. Un periodisme que sempre es mostra disposat a satisfer a la formacions polítiques que ostenten poder institucional enfront la legítima oposició política realitzada enfront els partits del establishment imperant.