Notícies a Catalunya

L'agonia del deliri de l'obsessió separatista

18/01/2016

El nostre moviment social-identitari representat per PxC, E2000 i PxL s'erigeix ​​ara mateix com a única alternativa sensata enfront de separatistes i centralistes; davant neoliberals i neocomunistes.

PxC | Redacció.- Des de les formacions del procés de confluència social-identitari a nivell nacional com són Plataforma per Catalunya (PxC), Espanya 2000 (E2000) i Partit per la Llibertat (PxL), davant els últims moviments del separatisme institucional volem manifestar públicament que Carles Puigdemont Casamajó no representa altra cosa que l'agonia final del procés.

Puigdemont, que va ser el candidat número 3 de Junts pel Sí per Girona el passat 27-S, no té cap legitimitat democràtica per exercir la presidència de la Generalitat, i el seu renovat discurs de l'odi és l'autèntica amenaça xenòfoba per a la nostra convivència. El projecte secessionista que ell encapçala està esgotat per la seva pròpia incompetència, ple de contradiccions i absurds que consideraríem còmics de no ser perquè aquest sainet comporta un lamentable desprestigi de les nostres institucions i un cost altíssim per als catalans. La seva pròpia personalitat es basa en una doble mentida, ni és periodista ni és filòleg. Sinó només un estómac agraït l'establishment polític separatista.

Han arrossegat a la pròpia CUP al més ridícul dels contrasentits, en fer causa comuna amb CDC, un partit que no podrà evitar que la seva històrica cúpula acabi ineludiblement a la presó. També ha arrossegat a un Oriol Junqueras que ja es veia com a hereu d'Artur Mas i ara es veu dramàticament juntament amb ERC com a salvavides d'un partit en extinció cap a un procés desprocessat.

Davant tot aquest desastre el nostre moviment social-identitari representat per PxC, E2000 i PxL s'erigeix ​​ara mateix com a única alternativa sensata davant separatistes i centralistes; davant neoliberals i neocomunistes.