Notícies a Catalunya

Pablo Barranco (PxC) assoleix importants acords amb Tatjiana Festerling (PEGIDA) a Dresden

16/02/2016

Després de la multitudinària manifestació de dilluns a Dresden, Pablo Barranco, vicepresident de PxC, es reuneix amb Tatjiana Festerling, líder de PEGIDA Alemanya, assolint importants acords.

Dresden | Redacció.- En un nou episodi de la recent ofensiva 'diplomàtica' de Plataforma per Catalunya (PxC) a Alemanya, una delegació encapçalada pel vicepresident Pablo Barranco ha participat aquest dilluns 15 de febrer a la manifestació que tots els dilluns es realitza a Dresden organitzada per PEGIDA, sigla dels "Patriotes Europeus Contra la Islamització d'Occident". Tots els dilluns treuen al carrer una mitjana de 12 a 15 mil persones.

Després de la manifestació la delegació de PxC s'ha reunit amb els màxims dirigents de PEGIDA Alemanya i amb la seva lideresa Tatjiana Festerling. Els responsables de les dues organitzacions han arribat a diferents acords de suport mutu en actes i manifestacions.

Per tal de donar màxima visibilitat a aquests acords, es va desplaçar a la ciutat alemanya de Dresden Pablo Barranco, que es va reunir amb la presidenta de PEGIDA, Tatjiana Festerling. En els acords es contempla la presència com a oradora convidada de Festerling en l'acte de presentació de la confluència dels partits PxC, Espanya 2000 (E2000) i Partit per la Llibertat (PxL). Així mateix, Barranco intervindrà com a orador en una propera manifestació a Dresden davant unes 15.000 persones.

Barranco, a més, es perfila precisament com a proper secretari de Relacions Internacionals de la futura federació social-identitària espanyola que es presentarà aquesta primavera a Catalunya. Pel que Festerling li ha transmès la seva enhorabona per la gestació de la confluència a Espanya, i li ha augurat grans èxits, alhora que es va interessar pels detalls i els terminis del procés de confluència política que s'està gestant com un gran projecte de futur.