Notícies a Catalunya

El vicepresident de PxC Joan Garriga a la Plaça Sant Jaume: “Colau blasfèmia contra els catòlics, però contra l’islam mai s’atreviria”.

20/02/2016

Redacció | Barcelona.- Una delegació de Plataforma per Catalunya (PxC), encapçalada pel vicepresident Joan Garriga, ha assistit aquest divendres 19 de febrer a la Plaça Sant Jaume a una concentració convocada per la plataforma www.maslibres.org i altres entitats per reivindicar que es respecti les creences d'una part majoritària dels barcelonins i que formen part del nostre substrat cultural i de la nostra identitat.

L'Ajuntament de Barcelona, ​​que dirigeix ​​Ada Colau, va celebrar la gala dels Premis Ciutat de Barcelona en què va tenir un lloc protagonista Dolors Miquel, que va recitar un Pare Nostre blasfem i extremadament ofensiu amb els cristians. Els manifestants han demanat a l'alcaldessa de Barcelona que deixi d'ofendre amb fons públics els sentiments de nombrosos Barcelonins i li han deixat anar amb lemes com "Colau blasfema, contra l'Islam ni t'atreveixes".

El vicepresident de Plataforma Joan Garriga ha intervingut en l'acte afirmant que "ens molesta molt que es falti el respecte al pare nostre com també ens ofèn que a la Barcelona de Colau no respecti la justícia social per a la gent de casa, que les embarassades i les famílies no tinguin suport, que els comerciants estiguin desemparats davant un Ajuntament tolerant amb les màfies estrangeres i els manters i que els polítics actuals no ens representin".