Notícies a Catalunya

Gran victòria d’AfD en les regionals alemanyes

14/03/2016

PxC, E2000 i PxL feliciten efusivament Alternativa per a Alemanya (AfD) pel seu èxit sense precedents sent la segona força més votada en un land i la tercera en altres dos

PxC | Redacció.- La eleccions alemanyes d'ahir en tres "länder" han portat una sorpresa: la irrupció imparable de la formació "Alternative für Deutschland" (Alternativa per a Alemanya). Des de Plataforma per Catalunya (PxC), Espanya 2000 (E2000) i el Partit per la Llibertat (PxL) saludem el triomf de la líder, Frauke Petry, que té la virtut d'assenyalar els grans errors del Govern Merkel i que dóna veu a milers d'alemanys que no la tenen entre els partits homologats, bé sigui la dreta de la CDU o la variopinta esquerra.

Alternativa per a Alemanya (AfD) ha denunciat les mesures suïcides com l'acollida de refugiats, la política antinacional -i en el fons antieuropea- de Brussel·les teledirigida per Àngela Merkel i el fracàs general dels partits tradicionals. AfD ha estat la segona força més votada al land de Saxònia-Anhalt amb el 24% dels vots; tercera a Baden-Württemberg amb el 15%, i; també tercera a Renània-Palatinat amb el 12%.

Els que de veritat estan preocupats són els euròcrates, la plutocràcia, els intrigants internacionals que creen guerres i conflictes on no n'hi havia i, en definitiva, els que viuen literalment de la política en comptes d'entendre la política com un servei a la comunitat. Ells no són "Europa", ni "Alemanya" i no representen, per descomptat, a cap de les dues. Fins i tot l'Església Catòlica alemanya, completament a la deriva, s'ha vist arrossegada a una polèmica en favor del que és políticament correcte i de la islamització d'Europa en pro de la "diversitat".

PxC, E2000 i PxL, futurs socis d’una Federació política a nivell nacional, ens felicitem per aquest triomf. Veiem cada vegada més clar que alguna cosa es mou a Europa. A tot arreu, als partits del "establishment" els surt algú que els qüestiona. Ells poden, naturalment, ignorar-ho o apel·lar al "fanatisme" o al "extremisme". En la seva arrogància són incapaços d'entendre que alguna cosa no està funcionant i que la gent ho percep. Mentrestant pretenen convèncer-nos que la democràcia només és tal quan es vota als de sempre. Pitjor per a ells. Només esperem que la seva estultícia no ens arrossegui a tots en la seva caiguda. Un demà diferent s'anuncia a l'horitzó.