Notícies a Catalunya

PxC rebutja acollir refugiats mentre hi hagi autòctons necessitats

15/03/2016

Sant Cugat|Redacció.- Després de veure la concentració que va tenir lloc al municipi, on prop d'un centenar de persones es van reunir per donar suport als refugiats, el representant de PxC a la localitat ha manifestat no entendre “com pot ser que quan el suport és a favor dels refugiats no passa res, però quan és a favor de la gent de casa sembla un escàndol”.

En aquest sentit la formació identitària ha manifestat el seu posicionament pel que fa al conflicte de la guerra de síria i la consegüent crisi de refugiats, declarant que “des de PxC condemnem les guerres, així com no ens alegra cap crisi humanitària ni tampoc les morts que hi ha a la mar. Tot i així considerem que no és correcte que tothom demani a Europa resoldre aquesta crisi de refugiats, quan hi ha països veïns que són culturalment iguals i no volen acceptar refugiats”.

A més a més, “el nostre país, com tots, té un límit d'acceptació i assimilació de persones, fet el qual ja s'ha sobrepassat fa molt de temps, com constaten l'atur, els serveis socials o la sanitat, completament desbordats” ha sentenciat el delegat de PxC a St. Cugat.

PxC

Sant Cugat del Vallès, 15 de març de 2016