Notícies a Catalunya

Els vicepresidents de PxC Pablo Barranco i Joan Garriga es reuneixen amb el nou delegat del Front National a Espanya Ludovic Lemoues a Barcelona.

16/03/2016

Barcelona | Redacció.- Una delegació de Plataforma per Catalunya encapçalada pels vicepresidents de l'organització Pablo Barranco i Joan Garriga s'han reunit a Barcelona amb el delegat del Front National a Espanya Ludovic Lemoues.

En una trobada més que cordial en la què s'ha analitzat entre altres temes l'actual situació política europea i la inajornable necessitat de traslladar la fórmula que ha fet triomfar al FN de Marine Le Pen a França a terra espanyola, Lemoues ha acceptat de molt bon grau la invitació per assistir a l'acte inaugural de la nova federació en la qual confluiran en breu PxC, PxL i E2000, formacions que compten amb diversos càrrecs electes repartits per tota la geografia espanyola en l'actualitat.

Una representació del FN es sumarà per tant al nou i il·lusionant projecte que tanta expectació està creant entre molts ciutadans desitjosos que broti d'una vegada per totes una alternativa real a la casta política corrupta. Havent quedat clar ja que Ciudadanos no és més que la crossa necessària del PSOE o el PP, segons i on convingui i que Podemos representa el bolivarisme ranci i bananer que per suposat la majoria d'espanyols no volen per a la seva pàtria.