Notícies a Catalunya

El Consell Polític aprova la integració de PxC en la gran Federació identitària espanyola

19/03/2016

Per àmplia majoria, el Consell Polític de PxC, màxim òrgan decisori del partit entre congressos, ha aprovat unir forces en la Federació identitària d'àmbit nacional anomenada RESPECTE.

Coma-ruga | Redacció.- Aquest dissabte 19 de març s'ha reunit a Coma-ruga (Baix Penedès) el Consell Polític de Plataforma per Catalunya (PxC), màxim òrgan decisori del partit entre congressos, sota la presidència d’August Armengol, i s’ha aprovat acordar la creació de la nova alternativa política, amb els partits Espanya 2000 (E2000) i Partit per la Llibertat (PxL).

PxC ha donat llum verda, per àmplia majoria, als estatuts acordats pels tres partits per a la nova Federació, així com el nom escollit –RESPECTE- i l'ideari conjunt, els quals ara també han de ser ratificats per les bases d’E2000 i PxL. Cal dir que després de mesos de treball de les tres formacions amb els consegüents acords, es comença a articular oficialment la nova formació a tot el territori espanyol.

Després de fer una gran valoració de l'optimisme que està despertant la Federació pel que fa a l'àmbit nacional, el vicepresident, Pablo Barranco, ha fet també una valoració de l'expectació que està despertant fora del nostre territori. Fruit de la qual s'estan tenint excel·lents contactes amb diversos partits identitaris europeus, expectants i il·lusionats per aquest nou projecte.

Des de PxC s'espera tornar l'esperança a les classes populars i treballadores, que els identitaris espanyols tornaran a despertar el respecte que es mereix la nació, el respecte que es mereix la seva identitat, el respecte que es mereix la seva gent i el respecte que es mereixen els seus valors.

PxC

Coma-ruga, 19 de març de 2016