Notícies a Catalunya

Respecte no es presenta a les generals del 26-J

09/05/2016

La federació Respecte (PxC, E2000 i PxL) no participarà en les generals del 26-J i seguirà construint l'alternativa per la sobirania, identitat i independència enfront del mundialisme.

Alcalá d'Henares | Redacció.- Aquest dissabte 7 de maig, reunit el Consell Executiu de Respecte, nom de la federació formada per Plataforma per Catalunya (PxC), Partit per la Llibertat (PxL) i Espanya 2000 (E2000) va acordar, de cara a les eleccions convocades per al 26 de juny, no concórrer a aquesta cita electoral.

En la presa d'aquesta decisió no només van pesar les mateixes raons per les quals els partits que composem Respecte no es van presentar a les eleccions del passat desembre. Per exemple, la Llei Electoral suposa un catàleg de traves i limitacions que tracta a les organitzacions polítiques sense representació a nivell nacional de diferent manera que a la resta de formacions. No hi ha, a més, igualtat d'oportunitats pel que fa a finançament i publicitat, deixant clar que el dret a la igualtat i el pluralisme polític a Espanya no es respecten.

També cal situar en context aquesta nova crida a les urnes. Aquest escenari ens indica que ens enfrontem a una mena de segona volta en la qual, si fa uns mesos amb prou feines hi havia opcions per a les organitzacions més modestes, tal com es va demostrar, en aquesta segona volta només hi ha lloc per als quatre grans partits del sistema establert i promocionats pels grans mitjans de comunicació.

Entenem que són aquelles organitzacions minúscules les que han de justificar la seva existència davant els seus escassos militants i intentar presentar-se al màxim nombre de províncies possible; però les organitzacions que formem Respecte no ens trobem davant d'aquesta necessitat. Els nostres regidors segueixen treballant abans d'aquesta nova convocatòria electoral i seguirem treballant després. La nostra existència, el nostre compromís i la nostra activitat continuen sense alteracions.

Així doncs ens centrem en construir aquesta alternativa sòlida, arrelada en la proximitat viva del nostre poble, que contesti als qui ens han portat a aquesta situació de crisi nacional en tots els seus sentits i seguirem parlant de tots aquells temes que les elits no volen debatre: reconstrucció d'una veritable comunitat nacional, defensa de la nostra sobirania econòmica, respecte a les nostres fronteres i respecte a la nostra forma de vida, defensa del treball enfront del poder dels diners i rebel·lió a Europa contra els foscos interessos de la classe política al servei dels mundialistes.

Toca treballar de valent, per aconseguir que el nostre país tingui el Respecte que mereix.