Notícies a Catalunya

La federació RESPECTE inclosa a la declaració de Praga amb els partits identitaris europeus

13/05/2016

La cambra de diputats de la República Txeca ha organitzat la conferència anomenada Fortalesa Europa, on diversos moviments i partits polítics com són la Lliga Nord d'Itàlia, PEGIDA o la mateixa federació espanyola, RESPECTE, han signat la declaració de Praga.

Praga|Redacció.- Diversos membres del consell executiu de la federació identitària RESPECTE, entre els quals es troben el seu President, Rafael Ripoll, o el mateix Pablo Barranco, han acudit a la conferència que ha tingut lloc a Praga, per tal que Espanya estigui representada en aquesta declaració de la defensa d'Europa.

En la declaració, els partits identitaris manifesten que “estem disposats a arriscar la nostra llibertat, les nostres propietats, les nostres professions i carreres així com potser també la nostra vida, de la mateixa manera que diverses generacions ho van fer abans que nosaltres” fent referència també a la necessitat urgent que cada país recuperi la seva sobirania nacional.

En aquest sentit, la mateixa declaració sosté un dret sagrat perquè cada país pugui defensar les seves fronteres i la voluntat de “defensar junts la llibertat d'expressió i totes les altres llibertats civils, així com la convivència i la nostra manera de viure”.

Rafael Ripoll, President de la federació espanyola RESPECTE ha sigut l'encarregat d'una de les intervencions, juntament amb Tatjana Festerling, líder del moviment alemany PEGIDA i Miraslov Lidinský, President de la coalició Txeca Úsvit. Ripoll ha manifestat sentir “una gran satisfacció per aquesta unió dels partits identitaris europeus, la qual de ben segur serà un referent i continuarà teixint aliances per a la defensa real de la nostra Europa, la defensa real de casa nostra”.

RESPECTE

Praga, 12 de maig de 2016