Notícies a Catalunya

PxC i 'Respecte' a Dresden amb Pegida contra la islamització d'Europa

21/05/2016

Discurs de Pablo Barranco, vicepresident de PxC i secretari de Relacions Internacionals de 'Respecte', aquest dilluns a la manifestació de Pegida a Dresden davant 3500 persones.

Dresden (Alemanya) | Redacció.- Aquest dilluns 16 de maig a la ciutat de Dresden, Pablo Barranco, vicepresident de Plataforma per Catalunya (PxC) i secretari de Relacions Internacionals de 'Respecte', va participar de manera activa en la manifestació convocada per Pegida, sigla de Patriotes Europeus Contra la Islamització d'Occident, i en la qual es va presentar a la plataforma Fortalesa Europa-Fortress Europe, plataforma que agrupa partits polítics i organitzacions socials contràries a la islamització d'Europa i crítics amb les polítiques migratòries mantingudes per la Unió Europea.

Pablo Barranco, es va dirigir en nom de la federació 'Respecte' (PxC, E2000 i PxL) davant de milers de manifestants, 3.500 segons la Policia, en un discurs en el qual parlava de la necessitat de l'entesa entre els pobles d'Europa per protegir la nostra llibertat, sobirania i identitat.

En paraules de Barranco: "Cada alemany, cada espanyol, polonès o txec, cada europeu, ha d'entendre que tot el que té ho deu als seus pares, que es van sacrificar en la mesura que van poder per a què la nostra vida fos millor. No diguem que no van cometre errors, però si no els mirem amb benevolència i comprensió, tampoc ens entendrem a nosaltres mateixos i a partir d'aquí la nostra fi estarà pròxima. Sota aquesta perspectiva d'auto-odi que ens tracten d'imposar serem incapaços de defensar-nos d'altres cultures que no tenen en absolut aquests complexos i que vénen amb la voluntat decidida d'instaurar la submissió als seus costums i lleis, i l'esclavatge a qui les negui".

L'acte va ser retransmès en directe des del canal de Tatjana Festerling, qui encapçala el moviment Pegida, donant l'oportunitat als patriotes europeus de participar en aquest esdeveniment, conseqüència de la signatura de la Declaració de Praga.