Notícies a Catalunya

La federació 'Respecte' saluda el candidat de l’FPÖ austríac, Norbert Hofer, pel seu èxit sense precedents en les eleccions presidencials austríaques.

23/05/2016

Davant les eleccions presidencials austríaques, la federació ‘Respecte’ vol felicitar de tot cor al candidat de l’FPÖ, Norbert Hofer, per l'èxit sense precedents aconseguit.

‘Respecte’ | Redacció.- La federació 'Respecte' (PxC, E2000 i PxL) entén que és un resultat que beneficiarà al poble austríac en el seu conjunt pel que aportacom a reflexió, inclosos aquells que ahir van votar en contra, i “suposa un punt d'inflexió per a totes les formacions que s'oposen al procés de destrucció dels pobles, via substitució de poblacions, via capitalisme antipopular o, en suma, per la pèrdua absoluta dels seus senyals d'identitat”.

A partir d'ara la possibilitat que una d'aquestes forces polítiques assoleixi el poder, i deixi de ser una opció de govern llunyana, constitueix ja un fet. És en totes aquestes forces polítiques en què la federació ‘Respecte’ s’hi vol veure reflectida.

Creiem que els pobles necessiten governs que vetllin pels seus interessos i no pas pels d'elits econòmiques que miren exclusivament per la seva butxaca. El candidat guanyador, només per 31.000 vots i el 0,6%, el progre-ecologista pro-refugiats Alexander Van der Bellen, autor de la frase "som un partit per als estrangers", és un bon exemple de servilisme envers aquestes elits.

Agraïm al poble austríac i als votants de l’FPÖ l'exemple que han donat al món a l'hora de convertir-se en una alternativa popular.