Notícies a Catalunya

PxC condemna rotundament els atacs a dues noies de Barcelona amb la selecció

08/06/2016

PxC-Respecte condemna en els termes més enèrgics els covards atacs perpetrats per un grup de separatistes a diverses dones a Barcelona.

Atacs comesos contra dues catalanes i espanyoles pel simple fet de sentir-se orgulloses de ser-ho.

Ens sentim indignats davant la brutalitat del que ha passat i volem enviar el nostre suport i total solidaritat a les víctimes, així com a tots aquells catalans que, sota el silenci dels mitjans de comunicació, són perseguits per les xarxes del poder polític pel fet sentir-se orgullosos del que són, catalans i espanyols.

No és el primer atac que han patit els catalans de mans dels separatistes i extrema esquerra i lamentablement creiem que no serà l'últim.

En els últims anys els òrgans de propaganda al servei d'una partitocràcia corrupta han desencadenat el conflicte social, la inseguretat, i intentat implantar a les consciències del poble la ficció i irrealitat de "els països catalans", amb l'únic interès de mantenir els seus privilegis a costa de l'esforç de tots els treballadors i petits empresaris.

Aquest fenomen no és, ni més ni menys, que la conseqüència inevitable dels atacs continuats que es promouen des de les institucions catalanes que són utilitzades com a instruments al servei de partits sediciosos que amb fins espuris només busquen el seu lucre.

Els atacs de Barcelona ens recorden una vegada més, la inactivitat d'aquells que han de vetllar per la nostra seguretat i llibertat.

Els responsables d'aquests atacs no són només els atacants separatistes, pobres caps buits convertits en tontos útils.

Ho són també els responsables polítics catalans i el Govern Espanyol d'aquests últims anys.

Govern que ha finançat, tolerat i fomentat, la difusió d'idees contràries a l'estat de dret, quan no obertament delictives, d'odi cap a Espanya, el espanyol, i els espanyols emparant-se en una mal entesa tolerància.

Per tot això exigim una resposta contundent als òrgans de justícia, a la Generalitat, i al Govern Espanyol, més enllà de les vàcues manifestacions de repulsa i solidaritat.

Aquests atacs no són fets aïllats.

Exigim un canvi en la política nacional referent a això perquè els catalans recuperin la llibertat i puguin exercir sense por els seus drets i l'orgull de ser catalans i espanyols, i demostrar que com més català s'és més espanyol s'és.