Notícies a Catalunya

Ningú més que PxC/Respecte defensa la sobirania nacional

29/06/2016

'Respecte' és l'última trinxera de la sobirania nacional enfront el mundialisme, els drets dels treballadors i la identitat dels pobles enfront la corrupció moral i la manca de valors. Amb les eleccions del 26-J perd Espanya.

PxC/Respecte | Redacció.- Des de la federació Respecte podem confirmar el que ja veníem dient dies enrere, ens enfrontàvem a una segona volta de les eleccions generals i els resultats serien pràcticament iguals que el passat 20 de desembre, amb la variació d'un lleu transvasament de vots de C’s al PP i un lleuger augment de l'abstenció, cosa que fa créixer el nombre d'escons del partit de Rajoy, però no prou com per cantar victòria. La inestabilitat, per tant, continuarà.

Un aspecte important a assenyalar d'aquestes generals és el frau de les empreses demoscòpiques que, o tracten de contentar els seus clients, o s'han convertit en eines per orientar el vot, convertint-se així en un element més de la propaganda electoral i com a tal, des d'ara, han de ser tractades.

El realment important per als partits que confluïm en Respecte -PxC, E2000 i PxL-, és l'espai polític que queda lliure.

Hi ha una opció de centre dreta liberal, que és el PP, una altra opció de centre esquerra liberal, que és C’s, una tercera opció de centre esquerra socialdemòcrata, que és el PSOE, i la quarta opció, i que ara sí ja es defineixen, d'esquerra socialdemòcrata que és Units Podem; a part hi ha les altres opcions separatistes.

La defensa de la sobirania nacional com a màxima expressió de llibertat, la defensa dels drets dels treballadors davant les elits econòmiques, la defensa de la identitat i l'arrelament dels pobles enfront de la corrupció moral i la manca de valors, i la defensa de la Pàtria enfront del mundialisme conformen l'opció social, popular i nacional que queda lliure, i aquesta és l'opció que defensem els homes i dones que formem Respecte.

Ens preparem des de ja perquè aquesta opció tingui presència a les institucions.

Cal Respecte.