Notícies a Catalunya

PxC s’oposa a l’acollida de més ‘refugiats’

30/06/2016

August Armengol rebutja la immigració massiva que porta a la ‘gran substitució’ de la població europea per immigrants de tot el món. Els polítics els conviden a la festa i nosaltres som qui la paguem.

El Vendrell | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) s’ha oposat fermament en el Ple a la moció de l’equip de govern (PSC-CDC-ERC) “en defensa de l’acollida de les persones refugiades”, que en definitiva demanava l’acollida de molts més ‘refugiats’ i molts més mitjans econòmics per mantenir-los.

El discurs íntegre del regidor i portaveu de PxC a l’Ajuntament, August Armengol, ha estat el següent:

Hem votat en contra dels refugiats en coherència amb el nostre posicionament del passat mes de setembre, en què PxC ja va manifestar que no s'afegiria a cap de les mesures de suport als refugiats mentre hi hagués un sol vendrellenc necessitat. A més, estem orgullosos d’haver estat el primer grup polític no solament a Catalunya sinó a tot l’Estat, que ens varem manifestar nítidament en contra d’aquesta nova onada d’immigració massiva.

Mentre hi hagi al Vendrell al voltant de quatre mil aturats i famílies passant verdaderes necessitats que els Serveis Socials no poden atendre, considerem que no podem ni tan sols contemplar la possibilitat d'admetre que arribin nous immigrants estrangers a qui se'ls vol oferir habitatge gratuït, aigua, llum i gas gratis total, sanitat, justícia i educació gratuïtes, un salari social més un plus per cada fill i tots els serveis socials a la seva sencera disposició. Considerem un insult i una falta de respecte a la dignitat dels vendrellencs més necessitats i més castigats per la crisi econòmica que ara l'Ajuntament vulgui portar més immigrants i mantenir-los.

És evident que ja no poden entrar més immigrants amb l'excusa que vénen a pagar-nos les pensions o a contribuir al creixement econòmic, perquè això ja no s'ho empassa ningú. En els darrers 20 anys han entrat a l'Estat 8 milions d'immigrants que l'única cosa que han aconseguit és una rebaixa dels costos de producció a costa d'una substancial rebaixa dels salaris i de pèrdua de drets dels treballadors, amb més atur i més pobresa. Ara, com l'excusa econòmico-social ja no se l'empassa ningú, han trobat l'argument humanitari per justificar les noves onades d'immigració descontrolada, que seguiran baixant els salaris i creant més pobresa al nostre país.

Aquesta operació psicològica que apel·la als sentiments de la gent ens retorna al passat amb el papers per a tots i a haver d’acceptar noves onades d'immigració. L'actitud irresponsable dels dirigents polítics provocarà un efecte crida sense precedents i entre els pretesos refugiats polítics s'hi seguiran colant com ja està demostrat, milions d'immigrants econòmics i també terroristes islamistes que posaran en perill la nostra societat i les nostres vides.

Aquestes riades d'immigrants, a més, atemptaran greument contra la nostra identitat ja que l'islamisme i la llei islámica o xaria és una cultura incompatible amb la democracia i amb Occident. Mentre són minoria es pleguen a les normes però extraient les majors ventatges possibles; quan comencen a ser més imposen dobles criteris, un pels musulmans i l'altre pels infidels, i; quan són majoria imposen la llei islàmica o xaria per a tothom. En aquesta crisi humanitària sobta que Aràbia Saudita i els pròspers països del golf no hagin acollit ni un sol refugiat donada la seva proximitat cultural, religiosa i geogràfica.

Cap Estat pot sobreviure assumint  tots els refugiats originats a tot el planeta ni el nostre poble no pot posar tots els seus recursos públics per mantenir una massa creixent d'immigrants que només beneficien a les elits econòmiques.

Aquesta política neoliberal, al servei del mundialisme, amb retallades de drets i sobirania, a favor de la immigració massiva, només ens porten a la ‘gran substitució’ de la població europea per immigrants vinguts d’arreu del planeta. Els polítics els conviden a la festa i les clases mijanes amb nòmina som qui paguem la festa.