Notícies a Catalunya

L'especulador Soros va finançar SOS Racisme amb 80.000 $ per destruir PxC

16/08/2016

PxC denuncia que l'especulador financer George Soros va finançar amb 80.000 $ SOS Racisme per reduir els vots de PxC en les eleccions municipals de 2015

PxC / Redacció.- També va crear llistes negres de generadors d'opinió sobre el conflicte d'Ucraïna on sortia reflectit el secretari general de Plataforma per Catalunya (PxC). L'especulador financer també va donar 27.000 dòlars a DIPLOCAT per fer un projecte similar al de SOS Racisme. La formació estudia mesures legals i recorda que està en fase d'instrucció la querella contra Unitat Contra el Feixisme i el Racisme (UCFR) que va orquestrar una campanya de difamació en 2015 contra PxC.

A causa de les filtracions publicades al portal DCLeaks.com que ha publicat al respecte de l'activitat de l'Open Society Foundation, propietat del multimilionari George Soros, s'han revelat múltiples projectes que aquest especulador financer té en marxa per influir en l'economia i en la política europea.

A més de finançar estudis en què es detallen "llistes negres" de periodistes o tertulians dels mitjans de comunicació on també surt assenyalat el nostre Secretari General, i on surten com aliats dels interessos de l'especulador financer de Wall Street vells coneguts en la difamació a la nostra formació com Jordi Borràs, David Karvala i el setmanari La Directa.

També crida l'atenció com la fundació de Soros ha finançat directament projectes per mitigar l'efecte nociu de la manca d'integració de la immigració i per promoure el mundialisme forçat. Entre aquests projectes, es detalla com entre 2013 i 2014 es va finançar l'organització Diplocat, dependent de la Generalitat de Catalunya, per classificar, estudiar i frenar moviments contraris a la immigració massiva especialment de cara a les eleccions; projecte que va ser finançat amb més de 27.000 dòlars. Al seu torn, finança SOS Racisme amb la increïble xifra de 80.000 dòlars per, literalment, "influir en els vots en les eleccions locals a Catalunya", i de forma especial "generar informació contra PxC i les seves activitats" de cara a les eleccions municipals de 2015.

Que una fundació s'hagi marcat l'objectiu de destruir PxC suposa un atac frontal als ciutadans catalans i espanyols que són lliures de votar a aquesta opció política. Per a això es val de finançament, possiblement irregular, a entitats subvencionades ja de forma milionària per l'Estat i la Generalitat, com és SOS Racisme.

Des de PxC i la federació Respecte s'està estudiant per part dels seus serveis jurídics l'inici d'accions legals per aquests fets, així com
recordar que segueix en fase d'instrucció la demanda interposada per la nostra formació a l'associació UCFR, dependent de les abans esmentades, pel pla orquestrat per imposar el silenci i la difamació constant de la nostra formació a les eleccions municipals de l'any 2015.