Notícies a Catalunya

PxC tornarà a retre homenatge l'11 de setembre a un dels més grans herois del catalanisme hispànic, Rafael de Casanova.

08/09/2016

Redacció | Barcelona.- Plataforma per Catalunya (PxC) participarà el dia 11 d'aquest mes a l'ofrena floral al monument de Casanova a Barcelona. La delegació social-identitària l'encapçalarà el seu president August Armengol.

Plataforma sempre ha participat de la festa de tots els catalans. Rafael Casanova volia una Espanya plural i una Catalunya que no renunciés a la seva identitat, que al cap i a la fi és el que defensa PxC: la nostra identitat, la nostra llengua, i la nostra cultura per sobre de les imposicions dels colonitzadors d'altres terres que ens intenten imposar la seva forma de vida medieval aprofitant el beneplàcit de la casta política corrupta i traïdora que tenim a Catalunya.

És per això que PxC estarà tal com ha coordinat amb el departament de Protocol de la Generalitat el proper diumenge al peu del monument per retre homenatge a un dels més grans herois del catalanisme hispànic.