Notícies a Catalunya

PxC present a l'ofrena floral a Rafael de Casanova per la Diada

13/09/2016

Militants, dirigents i regidors de PxC encapçalats pel seu president, August Armengol, acudeixen a la tradicional ofrena floral a Barcelona amb un protagonisme sense precedents en aquesta edició.

La Diada de Catalunya d'enguany ha estat celebrada per Plataforma per Catalunya (PxC) amb la tradicional ofrena floral al monument de Rafael de Casanova a Barcelona.

Una representació del partit, encapçalada pel seu president August Armengol, ha dipositat una corona de flors amb simbolisme, portant tant la senyera com la bandera espanyola, en senyal de respecte i unitat de la societat catalana i en representació de tots aquells catalans que sense ser independentistes també celebren el dia de Catalunya, la seva cultura i la seva identitat.

A declaracions a la premsa, que s'ha mostrat molt interessada degut als crits i a la intolerància d'una part del públic contra la presència pacífica i respectuosa de PxC, Armengol ha explicat que "Catalunya s'entèn dins d'Espanya i que la guerra finalitzada al 1714 no era pas una guerra de secessió, sinó de successió de la corona a Espanya, pel que Rafael de Casanova no era cap separatista".