Notícies a Catalunya

Integració d'Iniciativa per Albacete a la federació ‘Respecte’

02/10/2016

La federació identitària ‘Respecte’ fundada pels partits PxC, E2000 i PxL va aglutinant sigles, aquest dissabte en un acte públic s'hi ha afegit Iniciativa per Albacete.

Albacete | Redacció.- Aquest dissabte 1 d'octubre ha tingut lloc la presentació de la federació ‘Respecte’ formada per España 2000 (E2000), Plataforma per Catalunya (PxC) i Partido por la Libertad (PxL) a Albacete, integrant-se a aquesta federació el partit d’Albacete Iniciativa por Albacete (IxAlb). L'acte, multitudinari, es va celebrar al Gran Hotel de la capital manxega.

A més de presentar ‘Respecte’, es va formalitzar la integració d'IxAlb a la federació de partits identitaris formada per E2000, PxL i PxC.

L'acte va començar amb la intervenció del representant d’IxAlb, Jaime Hidalgo qui a més de fer referència als problemes que pateix Albacete, va oficialitzar l'adhesió del seu partit a ‘Respecte’, després d'un temps de negociacions i consulta a les bases d’IxAlb.

A continuació va prendre la paraula José María Ruiz, President de PxL i Secretari General de ‘Respecte’, qui ha destacat la vocació d'amor a Espanya del projecte que representa ‘Respecte’, destinat a ser el revulsiu d'un panorama polític anodí, davant la casta del sistema.

El president de PxC i Vicepresident de ‘Respecte’, el regidor del Vendrell August Armengol, ha destacat l'adhesió de la federació amb la identitat ancestral d'Europa i la defensa de la sobirania nacional enfront del mundialisme globalitzador i els poders financers.

D'altra banda, el regidor d'Alcalá d'Henares Rafael Ripoll, President d’E2000 i de ‘Respecte’, va començar la seva intervenció amb un emocionat record a les víctimes del terrorisme islamista, d’ETA i de l'11-M. Va ressaltar Ripoll la crisi d'identitat que pateix Espanya i la necessitat de treballar en equip per exigir respecte als espanyols i els seus drets.

Després de l'exitós acte va tenir lloc un dinar de germanor a la seu d'IxAlb i a continuació el consell executiu de 'Respecte' que per primera vegada incloïa un vocal de la nova formació adherida.