Notícies a Catalunya

La regidora de Mataró Mònica Lora proposada com nova Secretària General de PxC

08/10/2016

La regidora de Mataró Mònica Lora proposada com nova Secretària General de PxC i Jordi Albert de la Fuente com Secretari d'Organització en el Consell Executiu celebrat avui

Barcelona | Redacció.- La regidora de Mataró i fins ara vicepresidenta de Plataforma per Catalunya (PxC), Mònica Lora, s'ha proposat en el Consell Executiu d'avui com la nova Secretària General de la formació social-identitària. Per la seva banda, Jordi Albert de la Fuente, s'ha proposat com el nou Secretari d'Organització. I el fins ara Secretari General, Robert Hernandez, que ha decidit deixar el càrrec per raons estrictament personals passaria a ocupar una vicepresidència. Tot això s'haurà de ratificar al Consell Polític que celebrarà el partit el proper 22 d'octubre a Mataró.

A més, el Consell Executiu d'avui ha donat compte de la dimissió del fins avui vicepresident, Juan Garriga, que deixa el Consell Executiu però roman al partit i al qual el president, August Armengol, i el Consell Executiu, han volgut avui reconèixer la seva tasca de molts anys lluitant per la causa des de la direcció de l'entitat.

Amb aquests canvis el partit vol obrir una nova etapa d'il·lusió i treball de cara als propers reptes que s'han d'afrontar a curt i mitjà termini i que hauran de dur a PxC i a la federació 'Respecte' a ser un referent per a la bona gent de casa cansada que els partits tradicionals no solucionin els seus problemes.