Notícies a Catalunya

PxC torna a celebrar el 12 d’Octubre, Dia de la Hispanitat, a Barcelona

13/10/2016

Els identitaris van protagonitzar bona part de la manifestació de la Hispanitat amb consignes i pancartes amb gran acceptació dels participants

Barcelona | Redacció.- Regidors, quadres i militants de Plataforma per Catalunya (PxC) han assistit aquest 12 d’Octubre a la manifestació que cada any es convoca pel Dia de la Hispanitat per diverses organitzacions civils.

Per primer cop, PxC ha estat l’únic partit present de forma oficial i així ho ha fet valer amb dos grans pancartes i aparell propi de megafonia, que han plantat cara al silenci que els mitjans de comunicació subvencionats han fet de la celebració i de la nostra presència.

Amb lemes com “La independència és una indecència”, "Dónde están, no se ven, Ciudadanos y PP" o “Puigdemont dimissió”, els manifestants s’han anat unint a les nostres consignes amb força i l’alegria que aquesta jornada provoca als milers de catalans que es senten també espanyols i que han vingut a l’acte.

Durant la marxa pel passeig de Gràcia el president August Armengol va declarar que "Barcelona avui capital de la Hispanitat enmig de tota la disbauxa separatista aquí està Plataforma per Catalunya per celebrar-ho".

Front a la retallada de drets socials i a la pèrdua de la nostra identitat, PxC alça la bandera de la justícia i del seny d’aquella Catalunya Hispànica que alguns des del poder separatista intenten silenciar i enterrar.