Notícies a Catalunya

Aprovada la reordenació de càrrecs i noves campanyes de PxC

24/10/2016

Del Consell Polític de PxC sorgeix un equip més jove que arrenca fort amb l’objectiu posat a les properes eleccions municipals i europees de 2019

Mataró | Redacció  – Aquest dissabte s’ha celebrat a Mataró el Consell Polític de Plataforma per Catalunya (PxC), de forma ordinària, davant d’una representació dels quadres, dirigents, càrrecs orgànics i càrrecs institucionals amb dret a vot.

El president del partit, August Armengol, va agrair la presència dels nombrosos assistents i va destacar la importància de la seva participació en el moviment identitari. Es va refrendar la reordenació dels membres del Consell Executiu de PxC, on Robert Hernando serà un dels dos vicepresidents, junt amb la regidora de Mataró, Mònica Lora, que passa a ser Secretària General i Jordi de la Fuente Secretari d’Organització. La nova Secretària General, regidora des de 2011 i amb gran experiència a la política municipal, va insistir en la necessitat de treballar junts i amb esperança per canviar el futur de la societat des del nostre exemple.

El President, Armengol, va explicar les darreres activitats de la federació política ‘Respeto–Respecte’, a nivell nacional, a la que els ja membres PxC, E2000 i PxL s’hi afegeixen Iniciativa por Albacete (IxAlb) i en breu també s’hi afegirà una altra sigla,  Alternativa Municipal Española (AME), que aportarà nous regidors a l’agrupació.

El vicepresident del partit, Pablo Barranco, va destacar la importància d’aquests avenços i la voluntat que ‘Respecte’ sigui la veu dels identitaris a les properes eleccions europees junt amb altres formacions afins arreu d’Europa.

El nou Secretari d’Organització, de la Fuente, politòleg, va explicar els darrers actes on PxC va participar, com la Diada i el 12 d’Octubre, remarcant la importància de la feina diària dels regidors del partit que no són tan visibles, i introduint breument el futur pla estratègic amb el que treballarà el partit per aconseguir una àmplia representació municipal a les properes eleccions locals.

Javier Hernández, membre del Consell Executiu i cofundador del partit, va exposar la importància de l'associacionisme com a nova via per aplegar a la gent que se sent desamparada pels polítics i els problemes de la crisi, proposant noves idees al respecte.

El regidor de Salt, Sergio Conce, va proposar noves accions de cara a les xarxes socials i com implementar una estratègia millor per arribar a més gent.

PxC surt renovada i enfortida amb un nou equip més jove per respondre als reptes de futur de la nostra societat.