Notícies a Catalunya

La 'Rebel·lió de Gorino'

27/10/2016

La localitat italiana de Gorino munta barricades i aconsegueix rebutjar un autocar de 'refugiats'. Pablo Barranco, secretari de Relacions Internacionals de 'Respecte', va acudir per mostrar el seu suport.

Gorino (Itàlia) | Redacció.- Algunes vegades, l'espurna de la rebel·lió salta quan un menys ho espera. Aquest és el cas de Gorino: una tranquil·la i pròspera vila costanera del nord d'Itàlia, amb més vaixells de pesca (800) que habitants (500).

Ahir es va trencar la pau. I va ser exclusivament per culpa del servil Govern italià: servil, naturalment, envers les imposicions de la Unió Europea. El cas és que a les 2 de la matinada va irrompre la Policia italiana a l'hostal Gorino, regentat per Paolo Ambroggio i la seva sòcia Sabela Nikolic, d'origen serbi, per ordre del prefecte de Ferrara. L'hostal (les seves 6 habitacions), una propietat privada a tots els efectes, quedava REQUISADA (literalment) per acollir "refugiats" nouvinguts. Com es veu, ningú semblava interessat en preguntar-li al seu propietari si hi estava o no d'acord amb la decisió de la prefectura.

El que segueix és una reacció fulminant de tot el poble en suport a Paolo, que dirigeix ​​el bloqueig de l'entrada del poble mitjançant barricades. A les 5 del matí, només 3 hores més tard, i davant la impossibilitat de trencar el setge popular, la Policia ha de donar mitja volta al costat de l’autocar amb els "refugiats".

La federació 'Respecte', mitjançant el seu secretari de Relacions Internacionals, Pablo Barranco, ha volgut mostrar el seu suport incondicional als 500 valents que han defensat la identitat i cultura italianes, europees i occidentals, davant aquesta actitud arbitrària d'imposició que sembla que és ja una norma en tota la Unió Europea.

Reunit amb Paolo Ambroggio a l'hostal "alliberat" només unes hores abans, el secretari de Relacions Internacionals de la federació 'Respecte' li ha mostrat el seu afecte, suport i gratitud de part de 'Respecte', amb el seu president Rafael Ripoll al capdavant. La trobada va transcórrer en un ambient de cordialitat i comprensió mútua, com ha de ser entre persones conscienciades de la defensa d’allò que és seu.