Notícies a Catalunya

PxC-‘Respecte’ celebra la victòria de Donald Trump als Estats Units

09/11/2016

S'obre una oportunitat única per frenar el mundialisme, les guerres per interessos econòmics, la tolerància amb la immigració massiva i el finançament a l’islamisme radical.

PxC | Redacció.- Donald Trump ha guanyat les darreres eleccions presidencials als Estats Units d'Amèrica. Contra tots els pronòstics dels mitjans de comunicació neoliberals o progressistes, que eren tendenciosos i que tractaven d'influir a l'opinió pública de forma descarada, Trump ha aconseguit captar tot el vot d'aquells treballadors nord-americans empobrits degut a la crisi, a la deslocalització de les empreses a països en desenvolupament i a la creixent desigualtat econòmica que ni els anteriors presidents republicans ni Barak Obama han estat capaços de corregir i sí de fomentar.

Trump ha vençut fins i tot on no es preveia, mentre que la candidata demòcrata ha obtingut menys suports fins i tot d'aquelles minories ètniques que Obama deia defensar. El muntatge mediàtic que els negres, les dones o els llatins no votarien Trump ha resultat una gran fal·làcia i una gran manipulació de l’establishment envers l'opinió pública.

No hi haurà guerra nuclear perquè no ha guanyat la candidata de les grans corporacions financeres i armamentístiques, Hillary Rodham-Clinton, que també era la candidata d’Aràbia Saudita i Qatar.

Des de Plataforma per Catalunya (PxC) i des de la federació ‘Respecte’ esperem amb ganes que la victòria trumpiana suposi l'acompliment del que el seu programa electoral deia: el fre a la immigració il·legal, la recuperació del control del Govern sobre les elits i els grups de pressió financers, la supressió  de l'ajuda soterrada als islamistes radicals a l’Orient Mitjà i la fi de les guerres interminables per interessos petrolers i econòmics, des de Líbia o l'Iraq fins a Síria. Aquesta gran victòria serà l'oportunitat per canviar el món i el tret de sortida per a tot un reguitzell d’èxits electorals dels social-identitaris arreu d’Europa.