Notícies a Catalunya

PxC al costat dels treballadors de seguretat privada a Barcelona

28/11/2016

Barcelona | Redacció.- Dilluns 28 de Novembre el sindicat professional de seguretat privada (SPS) ha convocat a treballadors i amics front l'Estació de França de Barcelona per a reclamar millors garanties laborals, des d'una millora a les seves condicions fins a quelcom que sembla lògic però no s'aplica: els 'binomis', o serveis per parelles, a aquells indrets on el personal de seguretat ha de prestar servei amb un grau de dificultat o inclús perillositat elevades.

Actualment, els agents de seguretat privada es troben a estacions de metro o de tren, per exemple, on les aglomeracions humanes són freqüents, en un nombre insuficient i sense prou material defensiu per a evitar atacs dels incívics (els que l'alcaldessa Ada Colau defensa sense dubtar) que es salten les normes com i quan volen (a l'hora de pagar, sense mantenir cap respecte per la higiene de l'ambient o amb música molesta, només per posar tres casos).

Plataforma per Catalunya (PxC) ha estat present gràcies al reclam que membres del sindicat han fet a la nostra formació i hem fet pinya amb els treballadors, essent la nostra delegació encapçalada pel secretari d'organització de PxC Jordi de la Fuente.

Allà on la causa dels treballadors sigui justa contra els abusos de poder i desatenció de l'administració o dels polítics, PxC hi serà present.