Notícies a Catalunya

PxC celebra el Dinar de Nadal a Mataró

12/12/2016

Des de Mataró en el Tradicional Dinar de Nadal August Armengol i tots els membres del Consell Executiu de PxC us desitgem un Bon Nadal i un Feliç Any Nou 2017

Mataró | Redacció.- Aquest diumenge 11 de desembre el president de Plataforma per Catalunya (PxC), August Armengol, ha visitat la comarca del Maresme per celebrar el Tradicional Dinar de Nadal amb un centenar de militants i simpatitzants de PxC a Mataró.

Regidors, consellers comarcals, quadres del partit i nombrosos militants s’han donat cita per celebrar aquesta entranyable trobada de germanor. L’acte s’ha tancat amb unes breus paraules del secretari d’Organització, Jordi de la Fuente, Mònica Lora com a Secretària General i alhora amfitriona d’aquest dia tan especial, Pablo Barranco com a Vicepresident i encabat el President, que ha reblat al·legòricament que “amb aquesta militància PxC-‘Respecte’ és l’espurna que algun dia ho incendiarà tot!”

“August Armengol i tots els membres del Consell Executiu de PxC us desitgem a tots i a totes un Bon Nadal i un Feliç Any Nou 2017”.