Notícies a Catalunya

PxC interposa demanda civil contra Anglada per recuperar els seus recursos

15/02/2017

PxC reclama a Anglada mitjançant demanda civil els 206 mil euros que va retenir i que pertanyen al partit i a tots els seus afiliats

PxC | Redacció.- Aquest dimarts 14 de febrer ha quedat interposada una demanda civil contra Josep Anglada i Rius, per a què retorni a Plataforma per Catalunya (PxC) i als seus afiliats la xifra de 206.863,06 euros més els interessos des de la data de reclamació per escrit notarial del 18 de febrer de 2014. Aquesta és la quantitat que va retenir en ser destituït dels seus càrrecs i expulsat del partit, i a més, se li reclamen les costes derivades d’aquest procés.

Anglada ha reconegut en anteriors declaracions que la quantitat de diners als comptes del partit pertanyien al partit, i no pas a ell o a ningú altre, amb la qual cosa ens veiem en la tessitura de tornar a reclamar allò que pertany a tots els que fan possible PxC a dia d'avui, als seus afiliats i simpatitzants.

Com a mesura cautelar, se sol·licita la devolució immediata de la quantitat reclamada o en el seu cas que aquest muntant li sigui congelat o embargat.