Notícies a Catalunya

'Respecte' amb Alternativa per Alemanya (AfD) a Baviera

02/03/2017

Identitaris alemanys, austríacs i espanyols s'han trobat en un acte amb un miler de persones i els principals líders, com Frauke Petry (AfD) o HC Strache (FPÖ).

PxC-'Respecte' | Baviera.- L'1 de març s'ha celebrat al poble d'Osterhofen, prop de Munic (Baviera, Alemanya), una trobada política a la qual Alternativa per Alemanya (AfD) ha presentat els seus avenços i ha convençut de la seva fortalesa a prop d'un miler d'assistents entusiasmats, amb la presència de més de 50 mitjans de comunicació. Amb la sala abarrotada, el públic va vibrar amb els discursos i les actuacions musicals tradicionals.

Representant a Espanya sota la federació 'Respecte', de la qual forma part Plataforma per Catalunya (PxC), España2000, PxL i IxAb, han acudit el secretari de Relacions Internacionals, Pablo Barranco, i el secretari d'Organització de PxC, Jordi de la Fuente, ambdós membres del Consell Executiu de 'Respeto'. Els màxims responsables d'AfD d'Alemanya, Frauke Petry, de Baviera, Petr Bystron, i del Partit de la Llibertat d'Àustria (FPÖ), HC Strache, han mantingut una trobada amb Barranco i de la Fuente, interessant-se pel progrés del moviment identitari que aglutina 'Respeto'.

Així mateix, s'ha celebrat una reunió amb els candidats i responsables regionals Katren Ebner-Steiner, Stephan Protschka i Mario Beger, on s'ha decidit que les dues formacions entaularan nous compromisos de treball i de col·laboració, per tal d'enfortir llaços i intercanviar experiències polítiques per poder aconseguir la màxima representació dels nostres pobles.

Properament una delegació de l'AfD alemanya i de l'FPÖ austríac, encapçalada pel president del partit alemany a Baviera, Petr Bystron, acudiran a dos actes previstos a Barcelona i Toledo, reforçant així el suport a 'Respecte' i les seves organitzacions integrants.