Notícies a Catalunya

PxC - #Respeto convidada al Parlament Europeu

27/03/2017

Brussel·les | Redacció.-  Coincidint amb el trist aniversari de l'atemptat gihadista del passat 23 de març al barri de Brussel·les de Molenbeek, el secretari d'Organització de Plataforma per Catalunya (PxC) i membre del Consell Executiu de la federació #Respeto, Jordi de la Fuente, ha visitat el Parlament Europeu per a treballar en diverses reunions amb els diferents grups identitaris que tenen representació a la cambra comunitària.

#Respeto ha estat presentat a Valerio Cignetti (a la foto, al costat de de la Fuente), secretari general de l'Aliança Europea de Moviments Nacionals (AEMN) i cap de gabinet de diversos eurodiputats. Cignetti, coneixedor del creixement de PxC, compta amb àmplia experiència al parlament comunitari assessorant des a Jean-Marie Le Pen fins als actuals diputats del Moviment per una Millor Hongria - Jobbik, actualment segona força en intenció de vot al seu país i disposada a optar fins i tot per la presidència. Actualment el grup es troba treballant amb tots aquells partits identitaris, socials i patriotes que mantenen postures comunes dins de l'hemicicle en matèria de seguretat, sobirania nacional, justícia social i immigració. S'ha treballat en qüestions diplomàtiques i tècniques de cara als projectes de nous reglaments que afecten les pròximes eleccions europees.

Així mateix, s'han mantingut reunions de treball amb els grups tècnics i assistents d'Itàlia, Hongria, Grècia, Bulgària (amb els integrants de la nova coalició Unió Patriòtica, que ja són la tercera força electoral del país) i Polònia, de cara a futurs acords i col·laboracions per coordinar la línia social-identitària a nivell continental en tots els països membres o no de la Unió Europea.

Des de #Respeto agraïm l'hospitalitat i generositat de tots aquells equips identitaris del Parlament Europeu que s'han reunit amb nosaltres i que s'han ofert a treballar conjuntament en diversos nivells. A Catalunya i a tots els racons d'Espanya es fa necessària la nostra alternativa i així s'entén també a Europa.