Notícies a Catalunya

1 de Maig a Barcelona: PxC pels drets socials i laborals

02/05/2017

Barcelona | Redacció.- Afiliats i simpatitzants de Plataforma per Catalunya (PxC) han estat presents a la manifestació que, com cada any, es celebra al ben centre de Barcelona en conmemoració del 1 de Maig, Dia Internacional del Treball i dels Treballadors. Aquesta manifestació, encapçalada sempre pels sindicats majoritaris, té un caràcter reivindicatiu i social de cara a la recuperació dels drets laborals i socials perduts durant la crisi, i per a exigir millores salarials i als convenis laborals. PxC no queda al marge d'aquestes reivindicacions, donat el seu caràcter social i identitari, i com la resta de partits identitaris europeus agafa amb força la bandera dels treballadors que paguen la crisi econòmica que la casta política ha provocat.

La presència de PxC amb les seves banderes de Sant Jordi i pancarta pròpia ha sorprès a les forces polítiques d'esquerres, que es saben temeroses del creixement dels identitaris arreu d'Europa precisament entre les classes treballadores i humils, juntament amb els autònoms. S'han cridat lemes com “Ajudes socials pels nacionals” i “Capitalisme és terrorisme” que han estat seguits per molts dels demés manifestants.