Notícies a Catalunya

Arrossada identitària a Torroella de Montgrí

09/05/2017

Torroella de Montgrí | Redacció.- Diumenge 7 de Maig va tenir lloc a l'ermita de Santa Caterina de Torroella de Montgrí (Baix Empordà, Girona) un aplec popular organitzat per Plataforma per Catalunya (PxC) al que amics i afiliats de la formació van assistir per a compartir una arrossada en germanor rodejats de la natura.

El lloc escollit és un paratge empordanès molt estimat i valorat per la  gent del poble i de la comarca, que serveix al partit de punt d'arrencada de noves campanyes a la zona i per a treballar de cara a les eleccions properes.

Tant el delegat de les comarques gironines, Ignasi Mulleras, com el delegat local i candidat per Torroella de Montgrí, Enric Juan Romero, han presentat l'acte en un ambient sa on molts gent s'ha pogut conèixer i compartir experiències cara a treballar plegats a PxC.

S'ha fet entrega de diversos diplomes a aquells afiliats que duran els darrers temps han donat el millor de sí mateixos per la causa identitària i pel nou i fort avenç del partit a tot el territori. El president del partit, August Armengol, s'ha mostrat convençut del nou impuls de PxC i ha afirmat que “en només dos anys serem cinc-centes persones a un aplec identitari com aquest”.