Notícies a Catalunya

Junts fem força: el referèndum de la casta no és per Catalunya!

07/07/2017

Plataforma per Catalunya (PxC) front a la “consulta” o “referèndum” que els partits governants a Catalunya han anunciat i detallat, expressa que, essent una iniciativa fora de la llei, ve a repetir el que es va fer el 9 de Novembre de 2014, quan una minoria de catalans es va mobilitzar i ho va fer majoritàriament a favor de la independència, mostrant que l'anomenat “procés” només és cosa d'un sector polític concret: la casta separatista.
Pretendre que amb un sol vot favorable de diferència es declari la independència de Catalunya en 48 hores després de la votació, és estar absolutament fora de l'acceptació i valoració de la comunitat internacional quan es tracten assumptes d'aquesta mena.

El malbaratament de recursos públics segueix i el Govern de la Generalitat es preocupa més d'aquesta qüestió que no pas dels catalans que segueixen en una situació precària o de pobresa.

PxC crida a la no participació en aquest “referèndum” insolidari i poc representatiu.

PxC creu que s'han de reestablir els ponts de diàleg, des del seny i la concòrdia, amb la resta d'Espanya, i obrir un debat, des dels principis de la unitat i de la solidaritat entre regions, a nivell estatal per a construir un nou marc comú.
L'extremisme ens ha dut a l'enfrontament dins la nostra societat, i cal refer la unitat. A tal fi, exigim la dimissió de C. Puigdemont i de M. Rajoy com a responsables polítics que no han estat a l'alçada que la situació exigeix, afegint més llenya al foc.

No podem entregar Catalunya ni la resta d'Espanya a un futur incert a la venta del primer que digui “sí” a la independència.