Notícies a Catalunya

Plataforma per Catalunya condemna enèrgicament l'atemptat de terrorisme islàmic a Barcelona

17/08/2017

La formació identitària ha condemnat enèrgicament els atemptats gihadistes de les Rambles de Barcelona i Cambrils i ha tornat a reclamar un fort control de les fronteres per evitar atacs terroristes

Barcelona/Cambrils | Redacció.- El Consell Executiu de Plataforma per Catalunya (PxC) reunit d'urgència ha condemnat enèrgicament els atemptats islamistes comesos a Les Rambles de Barcelona i a Cambrils. En aquest sentit la formació apunta que fa temps s'alerta del fracàs de la política d'integració que utilitza la correcció política actual.

Tanmateix s'ha denunciat la manca de les mesures de seguretat a la ciutat de Barcelona, fruit d'un govern inestable i ineficient de l'alcaldessa Ada Colau. "Tot i que els cossos de seguretat a la ciutat de Barcelona fan una gran feina, els polítics no consideren la situació perillosa i aquí tenim les conseqüències. Les seves decisions són els nostres morts" s'ha lamentat.

PxC ha sentenciat que continuarà lluitant per acabar amb la correcció política i tornar el seny a totes les institucions, el seny que ha de portar seguretat i acabar d'una vegada per totes amb la xacra de l'islamisme radical.