Notícies a Catalunya

PxC participarà dissabte 26 d’agost a la manifestació que es celebrarà a Barcelona

25/08/2017

Plataforma per Catalunya participarà demà dissabte 26 d’agost a la manifestació que es celebrarà a Barcelona per expressar la més absoluta condemna i rebuig als atemptats terroristes islamistes ocorreguts a Barcelona i Cambrils i en solidaritat a les víctimes.

Estarem amb les institucions i les víctimes contra el terrorisme, malgrat creiem que les institucions hagin estat del tot ineficaces, i el seu missatge del "No tenim por" no sigui realista. Reclamem el dret a tenir por i a exigir més seguretat ciutadana: creiem que això no acaba aquí, Espanya es troba en el punt de mira. Esperem que els dirigents polítics siguin valents i apliquin d’una vegada totes les mesures de seguretat i de control que portem anys proposant des de Plataforma per Catalunya.

Des de Plataforma per Catalunya volem aprofitar per tornar a felicitar a tots els cossos de seguretat per la seva tasca. Som conscients que es juguen la vida per tots nosaltres, malgrat que els mitjans dels que disposen per treballar no són sempre suficients.

A la manifestació assistirà una comitiva formada pel President de PxC, August Armengol, membres de l’executiva i representants dels grups municipals on PxC té representació.

Des de la crítica constructiva cap a qui no ha fet bé la feina, però amb el respecte per les víctimes primer, PxC demà hi serà al seu costat.