Notícies a Catalunya

PxC a l'Ofrena Floral de la Diada de Catalunya

13/09/2017

Barcelona | Redacció.- L'Onze de Setembre d'enguany serà recordat com el darrer del 'procés' de la casta política”. Així de rotunda es mostrava la secretària general de Plataforma per Catalunya (PxC), Mònica Lora i regidora a l'Ajuntament de Mataró, atenent als mitjans de comunicació a la celebració de l'Ofrena Floral al monument de Rafael Casanova a Barcelona per la Diada de Catalunya de 2017.

Una delegació de PxC ha dipositat una corona de flors al conseller en cap de Barcelona que va plantar batalla a les acaballes de la Guerra de Successió de 1714. Càrrecs electes com Sergi Fabri, Sergio Conce (Salt), Marcos Sánchez (Sant Miquel de Fluvià) i Joan Carrasco (Vendrell) hi van ser presents, així com antics regidors que segons les darreres enquestes tornaran a entrar als seus ajuntament com Ignasi Mulleras (Olot). Acompanyats de desenes d'afiliats i amics de PxC, van oferir un sentit homenatge que no va deixar indiferent a ningú, ja que PxC era l'únic partit present que critica des del principi el 'procés' sobiranista que ha dividit als catalans. En aquest sentit, Jordi de la Fuente (secretari d'organització) va declarar als mitjans que “era lamentable que partits que representen milers de catalans com Ciutadans i Partit Popular no vinguin a donar la cara per ells” i que “permeten amb la seva actitut que la Diada segueixi segrestada per la casta, i no pugui ser la de tots els catalans, com sempre havia estat”.

Un cop més PxC ha donat la cara pels milers de catalans decepcionats amb la manca de govern a Catalunya, d'una banda, i la incompetència de l'oposició sense pla alternatiu a l'agenda del 'procés'.

Més informació: Ban Oficial de PxC per a la Diada de Catalunya 2017