Notícies a Catalunya

PxC-'Respecte' a la manifestació del 12 d'Octubre a Barcelona

13/10/2017

PxC-'Respecte' participa massivament a la manifestació de la Festa de la Hispanitat a Barcelona per afirmar la unitat nacional front al desafiament separatista

Barcelona | Redacció.- Nodrida representació de la Federació 'Respecte', formada per Plataforma per Catalunya (PxC), España 2000 (E2000), Partido por la Libertad (PxL), Iniciativa por Albacete (IxAB) i Alternativa Municipal Española (AME) en el bloc de PxC , encapçalat per August Armengol, vicepresident de 'Respecte' i President de PxC a la manifestació del 12 d'Octubre celebrada a Barcelona, ​​reivindicant l'espanyolitat de Catalunya i comptant a més amb la presència de Rafael Ripoll -President de 'Respecte' i d’E2000- i José María Ruiz -Secretari General de 'Respecte' i President de PxL-, al costat de membres i simpatitzants de PxC i de 'Respecte' de diversos punts d'Espanya.

Rafael Ripoll i August Armengol, van ser entrevistats per diversos mitjans de comunicació, durant la manifestació de Barcelona, ​​donant a conèixer el posicionament de 'Respecte' davant el desafiament separatista de la Generalitat de Catalunya.

Una jornada reivindicativa on 'Respecte' es va manifestar al costat de moviments socials i associacions cíviques com Somatemps, per exaltar el nostre orgull nacional i l'espanyolitat de Catalunya en un dia tan assenyalat com el de la Hispanitat.

La nostra lluita per la unitat i sobirania nacionals, continua per seguir construint una alternativa que defensi els drets dels nostres compatriotes.