Notícies a Catalunya

Rèquiem per Francisco Muñoz Sanz

19/11/2017

August Armengol, president de PxC, realça la figura del militant exemplar Francisco Muñoz Sanz, finat ahir a Barcelona. Va ser un incansable i abnegat lluitador per la causa identitària.

Barcelona | Redacció.- Afiliat a Plataforma per Catalunya (PxC) des de primera hora, ens va deixar ahir a Barcelona a l'edat de 68 anys després de la seva coratjosa lluita contra una llarga malaltia. Orgullós pel seu origen aragonès, però català d’adopció i espanyol per convicció.

Francisco Muñoz Sanz, a cavall entre les poblacions del Vendrell i Barcelona, ​​sempre va esgrimir una voluntat de ferro en la seva lluita per la causa social-identitària, per frenar la islamització d'Europa i per una Catalunya hispànica.

Un home que fins les últimes conseqüències ho va donar tot a canvi de res. Activista incondicional, va contribuir en la seva lluita política local a fer del Vendrell un bastió de PxC amb fins a 5 regidors a l'Ajuntament i va participar en 2008 i en 2009 en la campanya 'A peu de carrer' donant a conèixer PxC per tot Catalunya i més endavant participant en totes les manifestacions i campanyes allà on es produïssin.

Conscient de l'enorme tresor moral i espiritual que posseïm els identitaris, va lluitar fins al final per infondre sentit comú, intel·ligència i seny a aquesta societat desnortada i desorientada que li va tocar viure.

Va ser un militant compromès, un company lleial, dels que saben fer equip, mai va donar un no per resposta, sempre va mostrar un cor enorme amb una enorme fortalesa i una tenacitat indoblegable davant les adversitats.

Aquest dissabte ens ha deixat un gran company i amic. Un gran home. Una gran persona. Fins per sempre mai més, Francisco.