Observatori de l' Islam

e-noticies.cat, 20/08/2017; El rabí de Barcelona recomana als jueus que se'n vagin

21/08/2017

Meir Bar-Hen troba Espanya un “focus del terrorisme islàmic”

El rabí de Barcelona, Meir Bar-Hen, ha recomanat a la comunitat jueva que abandoni l'Estat espanyol arran dels atemptats d'aquest dijous a les Rambles i Cambrils perquè considera que la seva comunitat està “condemnada”. Segons ha informat el portal d'internet 'Aurora', el rabí principal de la capital catalana considera que “les autoritats espanyoles no volen enfrontar l'Islam radical”.

Meir Bar-Hen ha definit Espanya com un “focus del terrorisme islàmic per a tot Europa”. Així ho va asseguraren una entrevista a 'Jewish Telegrapphic Agency' (JTA), on adverteix que un cop els terroristes viuen entre nosaltres “és molt difícil desfer-se d'ells. Només s'enforteixen”. El rabí, però, no circumscriu el problema només a l'Estat espanyol, sinó que afirma que “Europa està perduda” per la presència d'una comunitat musulmana amb “franges radicals”.

El rabí de Barcelona avisa als membres de la seva congregació que “no pensin que són aquí per sempre”. En aquest sentit, els encoratja a “comprar una propietat a Israel” perquè “aquest lloc està perdut”. “No repeteixin els errors dels jueus d'Algèria i els jueus de Veneçuela”, conclou Meir Bar-Hen.