Carta de presentació

Tots som conscients del perill que afrontem de perdre la nostra identitat. Ha arribat l’hora de dir en veu alta i sense por allò que tots pensem: que ja n’hi ha prou, que primer som els de casa i no pas els immigrants. Amb la teva ajuda, tots plegats podrem decidir el futur del nostre país.

Enfront de tots els altres partits, que són aferrissats partidaris de la immigració massiva, que l'han afavorit fins ara i la seguiran afavorint, Plataforma per Catalunya t’ofereix una oportunitat única i quasi definitiva de triar el model de societat on a tu t’agradaria més viure, on hi hagués més seguretat ciutadana i un millor control de la immigració.

Demanem que es compleixi la Llei d’Estrangeria, que tot treballador estranger que entri ho faci amb un contracte de treball real i un sou just i digne, amb igualtat de drets i obligacions de tots els immigrants legals al nostre país. Exigim que les bandes de delinqüents siguin tancades a la presó, l’expulsió immediata de tots els immigrants il·legals i l’aplicació de mesures perquè el problema no es descontroli més.

Plataforma per Catalunya es dirigeix a tots els ciutadans que ja no se senten representats pels partits de sempre, en temes tan importants com la immigració il·legal, la baixa natalitat, la delinqüència, l’atur, la inseguretat ciutadana o la degradació dels nostres barris.

Amb Plataforma per Catalunya neix una nova esperança i si et sents identificat/da amb les nostres propostes, et convido a participar d’aquest projecte ètic al servei del ciutadà abans no sigui massa tard, i això ens farà guanyar i farà guanyar a tots els catalans.

August Armengol, President de PxC.