Eleccions al Congrés i el Senat 2011

Només sis mesos després del gran èxit electoral obtingut als comicis locals la formació identitària torna a posar en marxa la maquinària per a afrontar una nova cita electoral: les eleccions al Congrés i el Senat espanyols.

Plataforma per Catalunya concorrerà per primera vegada en els seus 9 anys de vida a unes eleccions generals el 20 de novembre de 2011.

La formació identitària presenta candidatura a les quatre demarcacions catalanes, i en el conjunt de Catalunya obté gairebé 60.000 vots. Seran concretament 59.781 els ciutadans i les ciutadanes que atorguen la seva confiança a PxC, dels quals 52.985 (el 2,02%) en la demarcació de Barcelona.

Els resultats posen de manifest una vegada més que PxC és l'única via possible per construir una alternativa política identitària. Plataforma per Catalunya es consolida com a sisena força política catalana i es postula com una alternativa amb possibilitats reals d'obtenir representació en les properes eleccions autonòmiques i generals.