Noticias municipales

<b>VIC, 12/09/2011;  JOSEP ANGLADA RESPON A LES PREGUNTES DE 3 POLITÒLEGS AL CANAL TARONJA

<b>VIC, 12/09/2011; JOSEP ANGLADA RESPON A LES PREGUNTES DE 3 POLITÒLEGS AL CANAL TARONJA

12/09/2011 - Vic

Vídeo de Josep Anglada al Canal Taronja.

Vic | Redacció.- Josep Anglada, president de Plataforma per Catalunya (PxC), va participar com a convidat al programa del Canal Taronja Osona “Gabinet de Crisi”.

El programa va estar moderat per David de Dios, i va contar amb la presencia a la taula de 3 politòlegs, Guillem López, Domènec Pérez i Josep M. Reniu.

El líder identitari va respondre a totes les preguntes qüestionades per els politòlegs “experts en la matèria” tal com el president de PxC els va anomenar.

Durant els 60 minuts que va durar el programa Josep Anglada, va parlar de les properes eleccions Generals, les quals el president de Plataforma per Catalunya va dir que ”PxC té una assignatura pendent a la ciutat de Barcelona i això farà que part de la campanya electoral a les properes generals estigui enfocat a Barcelona ciutat.”

També és va fer referència al ple celebrat feia poques hores a Vic, i on s’havien presentat varies Mocions una sobre el tema de la immersió lingüística on Anglada va dir que “avui el problema actual dels ciutadans d’aquest país no es la llengua si no que és la inseguretat ciutadana, l’atur i la immigració. “

I l’altre sobre una moció presentada per PxC instant al govern de l’Estat que no signi el conveni bilateral amb el Marroc que atorgaria el vot a les eleccions Locals als immigrants marroquins, on Anglada va ser crític preguntant “perquè aquet conveni no es signa quan hi ha eleccions Generals o Autonòmiques.”

Anglada va acabar fent referència al creixement continu de PxC des de l’any 2003 fins el dia d’avui tant a la ciutat de Vic com a la resta de Catalunya.

PxC

Vic, 12 de setembre de 2011

VIC, 12/09/2011; JOSEP ANGLADA RESPONDE A LAS PREGUNTAS DE 3 POLITÓLOGOS EN EL CANAL TAROJA

Este lunes, el presidente de Plataforma por Cataluña (PxC), Josep Anglada, ha participado en el programa “Gabinet de Crisi” del Canal Taronja, donde ha asegurado que Barcelona ciudad es el objetivo de estas próximas elecciones.

Vic | Redacción.- Josep Anglada,
presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), participó como invitado en el programa del Canal Taronja Osona “Gabinet de Crisi”.

El programa estuvo moderado por David de Dios, y contó con la presencia a la mesa de 3 politólogos, Guillem López, Domènec Pérez y Josep M. Reniu.

El líder identitario, respondió a todas las preguntas cuestionadas por los politólogos “espertos en la materia” tal como el presidente de PxC los denominó.

Durante los 60 minutos que duró el programa Josep Anglada, habló de las próximas elecciones Generales, las cuales el presidente de Plataforma per Catalunya dijo que “PxC tiene una asignatura pendiente en la ciudad de Barcelona y esto hará que parte del trabajo de la campaña electoral en las próximas generales esté enfocado en Barcelona ciudad.”

También hizo referencia al pleno celebrado hacía pocas horas en Vic, donde se habían presentado varías Mociones una sobre el tema de la inmersión lingüística donde Anglada dijo que “hoy el problema actual de los ciudadanos de este país no es la lengua si no que es la inseguridad ciudadana, el paro y la inmigración. “

Y otro sobre una moción presentada por PxC instando al gobierno del Estado que no firme el convenio bilateral con Marruecos que otorgaría el voto en las elecciones Locales a los inmigrantes marroquíes, dónde Anglada fue crítico preguntando “porque este convenio no se firma cuando hay elecciones Generales o Autonómicas.”

Anglada acabó haciendo referencia al crecimiento continuo de PxC desde el año 2003 hasta el día de hoy tanto en la ciudad de Vic como en el resto de Cataluña.

PxC

Vic, 12 de septiembre de 2011